var data = ''; document.write(data); var data = ''; document.write(data); var data = ''; document.write(data); داستان آخر برای امسال 1396
 
ِکشتی هوایی
طراحی و ساخت کشتی هوایی و تلاش برای بومی سازی تکنولوژی هواوفضا
جمعه 25 اسفند 1396برچسب:, :: 22:24 ::  نويسنده : فلایت سازان       

سلام

داستان آخر امسال نگاهی به تاریخ پرواز و کوشش های انجام شده در زمینه پرواز علی الخصوص کشتی های هوایی را امروز بعد از مدتها کش و قوس با خودم که ادامه دهم یا نه.... روی وبلاک قرار می دهم.
در روزی که وبلاک های Airship رو راه انداختم قصدم فقط و فقط کار عملی و ایجاد راه و روش جدید در کشور بود شاید غربیها نیازی به  این مسایل نداشته باشند هواپیمای ساخت آنها بیش از یک میلیون قطعه را شاید شامل می شود و در خیلی از موارد ما حتی قادر به کپی آنها نیستیم چه رسد به رقابت و همراهی؟ امروز 25 اسفند ماه سال 96 است نمی دانم که اسفند دیگه هراه شما عزیزان خواهم بود یا نه! اما قلبا می خواستم کار واقعی انجام دهم و راهی نشان کنم مخصوصا برای کوچولوهایی که الان شیر خوار هستند، راستی وظیفه بنده در مقابل آنها چیست؟ خوردن،خوابیدن،دعوا برای سکس،دعوا برای بیشتر داشتن،دعوای دین من بهتر است،دعوای یه عده در ناز و نعمت باشند بقیه کور شونند نبینند، راستی به کجاییم؟ در کلیپی 6 راه سازمان ملل که نموده خوشبختی رو تعریف می کند اولین گزینه تولید ملی است!!!؟ تولید ملی، بومی سازی تکنولوژی ها، و غیره؟ آیا به نظرتان نصف مردم ایران هر کدام 2000 تومان نذر می کردند برای ایده ها الان کجا بودیم بجای میلیاردهایی که به جیب صاحبان زنده عتبات مقدس در سرزمین های دیگر روانه می کنیم؟ آیا وقتش نشده مقدسات خود رو دریابیم قبل از اینکه تنها ثروتمان هم قیمتش به بهای ارزن نشده خود رو دریابیم!(منظور نفت و مشتقات). امروز روز نوسازی طبیعت است بقول سهراب عزیز چشم ها رو بشوییم و جور دیگر ببینیم و همدیگر رو دریابیم.
امروز نگاهی به تاریخ پرواز و کشتی های هوایی خواهیم انداخت. این بخش رو که بیشتر ایرانی های عزیز حوصله خواندن ندارنند مانند سابق فیلم و تصویری خواهد بود.
 
 

 

 
 

 

 
 

 
 

 

 

 
 

 
 
 
 
 
خب امید نگاه کوتاه امسال که از ارشیو تحقیقاتی فلایت سازان حاصل آمد استفاده ببرید.
ممنون
حسن

 

 



 
درباره وبلاگ

به وبلاگ کشتی هوایی ایران خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ِکشتی هوایی و آدرس airship.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 322
بازدید کل : 3127
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1