var data = ''; document.write(data); var data = ''; document.write(data); var data = ''; document.write(data); معرفی سایت مدعی پرواز و فروش بالون
 
ِکشتی هوایی
طراحی و ساخت کشتی هوایی و تلاش برای بومی سازی تکنولوژی هواوفضا
شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, :: 10:58 ::  نويسنده : فلایت سازان       

سلام

اینجا را ببینید

http://aba.co.ir/MainPage.aspx



شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, :: 10:26 ::  نويسنده : فلایت سازان       

سلام ممنون از پی گیریتان

منظورتان بالون است یا کشتی هوایی در ایران ساخت نداریم اگر بخواهید بخرید آلمان یا روسیه چون دولت هم کشتی هوایی که در مشهدپرواز دادند از آلمان به مبلغ 300 میلیون اگه اشتباه نکنم خریدند آنهم فقط4 نفره است کشتی طراحی شده ما برای داشتن صرفه اقتصادی 40 نفره است.

با تشکر از شما

www.airship.blogfa.com

http://www.airship.loxblog.com/

www.freewebs.com/flightsazan



چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, :: 19:33 ::  نويسنده : فلایت سازان       

این سایت مطالب جالبی دارد و با ساخت نمونه روی موضوع تحقیق می نماید

http://www.airship.com//

لطفا عجله نماییم روزی خواهد رسید مانند صنعت پرواز ما فقط کاربر خواهیم بود و برای گرفتن مجوز پرواز و خلبانی و غیره بایستی اجازه بگیریم 

 با تشکر

 

 



چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, :: 19:32 ::  نويسنده : فلایت سازان       

با عرض ادب خدمت دوستان عزیز

 

مدتی است دوستانی زنگ زده حتی از دوستان دولتی و خبر می گیرند که چه می کنید؟ تجربه ساخت دارید؟منظورتان چیست؟ نحوه نگهداری و پشتیبانی چگونه است؟

حال سعی می کنم با درنظرگرفتن واقعیات کشور و شرایط خودم پاسخگو باشم

اولا بنده یک محقق ساده هستم و هیچ تجربه ای هم در ساخت بالون و کشتی هوایی ندارم ولی این ها دلیل بر ناتوانی نیست این پروژه را بنده درسال ۱۳۸۴ در سایتم قسمت ایده ها آوردم و این را پیشنهاد را کردم و از دوستان خواستم این ایده را هرکس خواست عملی نماید تا به امروز چیز خاصی ندیم حال خودم پا پیش گداشتم و بدون پول و کاملا دست خالی عزم کردم خب برای همین هم آگهی جذب اسپانسر زدم و به چند شرکت مانند سامسونگ و ایرانسل ایمیل اما از طرف ایرانی خبری نشد و دوستان کره ای هم آن را جک فرض کردند از یک ناشناس! تذکر دهم یکی از دنبال کننده های هتل های پرنده که انگلیسی ها بدنبال انجامش هستند از طرف سامسونگ پشتیبانی می شود حال سامسونگ چه چیزی دیده و  وارد صنعت هوایی شده من نمی دانم.

حال امروز بعداز گذشت بیش از یکصد سال از اولین پرواز توسط رایت ها ، بایست اضافه نمایم که حتما در مقالات دیدید که بخاطر صرفه سوختی این بالونها و خنثی سازی وزن با گاز می توانیم با توان و مصرف انرژی کمتر و یا مقرون به صرفه تر  اقدام به حمل مسافر و بار نماییم آلمانها مدتهاست بدنبال این موضوع هستند با کمی سرچ فهمیدم که حتی چینی ها و هندیها هم بدنبال ساخت هستند.

چرا ؟  زیرا با وجود پیشرفت تکنولوژی هوایی  یک راه میانبر و توام با موفقیت سریع همین راه خواهد بود.

اما بنده هم علاوه بر داشتن دیدگاه، خودم بدنبال بومی سازی تکنولوژی ها هستم و  تکنولوژی هوایی جنبه ای است که بنده سعی دارم درآن کاری صورت دهم و شاید حتی بایست در این راه فداکاری کرد ما کی این کار را خواهیم کرد من پول ندارم ولی عمر و جانم را پیش گذاشتم می دانید که در صنایع هوایی اولین اشتباه و یا نقص آخرین آن خواهد بود ولی چه باک بایستی کاری کرد.

با شرایط فعلی اگر میزان مسافر را ۴۰ +۷ خدمه در نظر بگیریم برای ساخت حدود ۷۰۰میلیون تومان با گاز هیدروژن و با هیلوم حدود دو میلیارد تومان فقط پول گاز به پروژه اضافه خواهد شد با توجه به نمونه ساخت آمریکا که ۹ میلیون دلار هزینه شده هزینه فقط چند میلیون دلاری ما چیزی نیست حال من نمی دانم که طرح را چگونه توجیه نمایم و ارزش اقتصادی و تاثیر آن در آینده کشور را شرح دهم خود جای بسی تامل است.

البته بدنبال راهی هستم که با همان گاز هیدروژن و کنترل آتش گرفتن آن این بالونها را مجددا اقتصادی نماییم

در مورد تجربه ساخت بایست ذکر نمایم که برای ساخت ماهم اول نمونه ای ساخته وآزمایشات طراحی شده قبلا اجرا خواهد شد برای استفاده از دانش این رشته کتب مربوطه از خارج تهیه شده است که راه رفته آنها را دوباره تکرار نکنیم. در خاتمه اضافه نمایم این ارقام شامل کارگاه ساخت و سوله ساخت و نگهداری نیست برای این قسمت هزینه زمین و سوله اضافه خواهد شد.

فعلا هین قدر؟!!!

با تشکر

حسن پوریوسف

تبریز

۹۰-۱۰-۲۴

 ویرایش مجدد:

لطفا خودتان افزایش قیمتها را در نظر داشته باشید مثلا دلار ۲۲۰۰ تومانی...



 
درباره وبلاگ

به وبلاگ کشتی هوایی ایران خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ِکشتی هوایی و آدرس airship.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1