var data = ''; document.write(data); var data = ''; document.write(data); var data = ''; document.write(data); ظهور کشتی های هوایی الکتریکی
 
ِکشتی هوایی
طراحی و ساخت کشتی هوایی و تلاش برای بومی سازی تکنولوژی هواوفضا
دو شنبه 8 بهمن 1397برچسب:, :: 12:42 ::  نويسنده : فلایت سازان       

امروز بعد از مدتها تصمیم گرفتم مطلب جدیدی ارائه نمایم. کشتی هوایی الکتریکی می تواند هم حافظ محیط زیست باشد و هم حامی منابع زمین.

کانادا سرزمین پهناوری است و تامین و مدیریت آن مستلزم منابع فراوانی است ازجمله نیروی انسانی! وجود و بهره برداری از کشتی های هوایی می تواند حلال بسیاری از مشکلات باشد.
دلایل بهره وری بالای کشتی هوایی رو می توان این گونه لیست کرد:
1- عدم نیاز به راه سازی و نگهداری از انها
2-عدم نیاز به تامین منابع حفاظت از راه و موارد مورد نیاز در زمستان ها
3-پشتیبانی راحت از کشتی هوایی
4-تحویل کالا و خدمات در محل
5-سریع الوصول بودن دسترسی به مناطق صعب العبور و یا سخت
6-نگهداری اسان از پرنده
7-تکنولوژی مناسب برای کشورهای کمتر توسعه یافته و فقیر جهان در شرایطی که فقرا، فقیر تر می شونند زیرا ثروت دیگه منابع نیست بلکه تکنولوژی است مثلا حتی در فقیرترین جاهای جهان مردم موبایل و اینترنت رو دارنند ، این در حالی است که حتی نمی دانند این تجهیزات چگونه ساخته می شونند و کار می کنند.
8-رسمی شدن خودروهای ، خودران و تامین منابع دیتا برای آنها، زیرا این خودروها در شرایطی هوشمند هستند که باهم در ارتباط باشند و استفاده از کشتی هوایی ایده ال واهد بود در شرایطی که ماهواره برای همه کشورها راحت الوحصول نیست.
9-حفاظت از منابع و جنگل ها با تغییرات سریع آب و هوا ، کشتی هوایی می تواند از گشت تا اطفای حریق و حتی مرزبانی و تامین امنیت مرزها و نجات از بلایای طبیعی کاربرد داشته باشد.
10- و غیره................. استفاده های بی شماری رو می توان نام برد ماند فرانسویها که گشت تفریحی بر فراز پاریس رو با کشتی هوایی راه انداختند بجای ساخت تله کابین و سایر روش ها.
در فیلم زیر بررسی دقیق که انجام گردیده و دلایل آن رو خواهیم دید.
با تشکر 
حسن
تبریز
 
 
 
 
 



 



 
درباره وبلاگ

به وبلاگ کشتی هوایی ایران خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ِکشتی هوایی و آدرس airship.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 145
بازدید ماه : 314
بازدید کل : 3119
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1